marți, 22 ianuarie 2013

Back to black


RO: A trecut ceva vreme de la ultimul post, dar am revenit!
Am avut o grămadă de proiecte și teme de făcut, de învățat și din nefericire încă mai am, până în februarie. Nu prea am multe de zis, tot ce am făcut a fost să învăț, iar în timpul liber am dormit pe cât de mult posibil și asta plănuiesc să fac și în următoarele săptămâni. Acum plănuiesc o mică excursie într-unul din orașele mele preferate din Romania, dar încă nimic nu este sigur. Vă voi ține la curent. 
În legătură cu ce am purtat azi, n-am avut prea mult chef de cine știe ce ținută, iar când am deschis dulapul numai la negru m-am gândit. Oricât de mult mi-aș fi dorit, nu puteam să mă îmbrac total în negru, așa că mi-am luat cardiganul acesta cu imprimeu leopard ca să fac ținuta mai interesantă.
După teribilul examen am făcut repede pozele și am mers într-un pub de lângă facultate să mâncăm pizza și să încercăm să ne relaxăm înainte de a o lua mâine din nou de la început  cu temele și învățatul. 

EN: It's been a while since my last post.. but I'm back! 
I had a lot of projects, homework and studying to do, and unfortunately I still do, until February at least. I really don't have much to say, all I really did was study. In my free time I slept as much as possible and that's what I plan to do in the next couple of weeks as well. I'm currently planning a trip to one of my dearest cities in Romania but nothing's certain yet. I will keep you posted though. 
Regarding the outfit, I didn't feel like dressing up today and when I opened my closet in the morning black was all I could think of. As much as I wanted, I couldn't dress entirely in black so instead I chose this leopard cardigan to spice things up.
 After our horrible exam we quickly took the shots and went to a  pub near our University to eat pizza and try to relax before starting all over again tomorrow with homework and studying. 












Haha, I always make friends when shooting for the blog. Me + stray dogs and cats = LOVE hahah



Top: Zara, Cardigan: Gina Tricot, Pants: Only, Boots: H&M, Scarf: C&A, Earrings: H&M, Ring: Accesorize, Nailpolish: OPI-Infatuation

Photos taken by: Alyx Șerbănescu



Niciun comentariu: