vineri, 25 ianuarie 2013

Remember Me


RO: Mărturisesc că am înghețat făcând aceste poze, de aceea sunt și atât de puține în postul de azi. Chiar am crezut că vremea va rămâne însorită și călduroasă, dar din păcate nu a fost așa. După poze, am mers să-mi cumpăr niște cosmetice și chiar a început să plouă puțin. 
Nu-mi vine să cred ce leneșă sunt, mâine am un examen și nu am învățat, pur și simplu nu mă mai pot concentra. Din fericire, mai am doar 10 zile stresante după care voi scăpa. De asemenea, m-am decis până la urmă să fac acea mini-excursie de care vă ziceam, deja am plănuit totul. Sunt foarte entuziasmată să plec în sfârșit din București și să-mi văd prietenii.

EN: I confess, I was freezing while shooting this, that's why there  are just a few pictures in this post. I really thought that the weather would stay sunny and warm but that wasn't the case. After we shot this, I went to buy some makeup products that I ran out of and it actually started to rain a bit. 
I can't believe how lazy I am, tomorrow I have an exam and I didn't study, I just can't concentrate anymore. Luckily, I only have 10 more stressful days and it will all be over after that. And, on a brighter note, I decided to actually go on that trip that I was telling you about, I already did all the arrangements. I'm so excited to finally get away from Bucharest and see some of my friends. 





Top: H&M, Shirt: Orsay, Jeans: Pull&Bear, Beanie: Parfois

3 comentarii:

Aslihan Ece Kahraman spunea...

You look so sweet. Great outfit
Kisses Asli
http://blckpearlstyle.blogspot.com/

petit-chignon spunea...

thank you!!

Alina spunea...

Ciau imi place foarte mult culoarea parului .... Super!!!
www.lesfoliedalina.fr